3 دمنوش ویژه ماه رمضان

در این مقاله از ژینکوطب، با معرفی 3 دمنوش ویژه ماه رمضان که انرژی و شادابی لازم برای روزه داران را فراهم می کند، در خدمت شما هستیم و به این سوال پاسخ می دهیم که، چه دمنوشی برای ماه رمضان مناسب است؟
شما در فاصله بین افطار و سحر، جهت حفظ سلامتی جسم و روحتان، باید به تغذیه متوازن و ارزشمند، مصرف آب کافی، دریافت مواد مغذی لازم و ضروری و … توجه ویژه ای داشته باشید.
پس با ما همراه باشید و پس از آشنایی با بهترین دمنوش برای ماه رمضان، روزه داری خود را به یک تجربه لذت بخش و مفید تبدیل کنید.

دمنوش انیسون یا بادیان ستاره ای

دمنوش بادیان ستاره ای، می تواند یک پیشنهاد عالی برای مصرف در افطار و سحری باشد؛ بادیان ستاره ای گیاهی دارویی است که خواص ضدالتهابی، ضد بیماری های معده و دستگاه گوارش دارد و بسیار آرامبخش است.
دمنوش گیاهی بادیان ستاره ای، یک گزینه عالی برای افرادی است که در ماه رمضان دچار نفخ معده و سوزش معده می شوند، سیستم و مسیر گوارشی را به خوبی ضد عفونی می کند؛ این موارد به دلیل اثرگذاری ترکیبی به اسم آنتراکون در بادیان ستاره ای است.
انیسون را می توانید با ماست ترکیب کنید و از خواص و طعم شگفت انگیز آن لذت ببرید.

دمنوش بابونه و عسل

پیشنهاد دیگر برای 3 دمنوش ویژه ماه رمضان، دمنوش بابونه و عسل است، بابونه همیشه معجزه می کند.
مواد لازم:

  • آب
  • بابونه خشک باکیفیت
  • عسل طبیعی

یک قوری متوسط آب را بر روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید، سپس یک قاشق بابونه خشک را به آب جوش اضافه کنید و اجازه دهید که 10 دقیقه در این حالت بماند تا به خوبی دم بکشد و ترکیبات مفید بابونه استخراج شود.
حال دمنوش را صاف کنید و یک قاشق عسل را به بابونه اضافه کنید و هم بزنید تا عسل به خوبی در آن حل شود؛ حالا دمنوش شما آماده است و از آن لذت ببرید.
بابونه برای دستگاه گوارش عالی عمل می کند، و می تواند آن را به طرز شگفت انگیزی برای ماه رمضان تقویت و ضدعفونی کند، همچنین یک آرامبخش و ضداسترس قدرتمند نیز هست و باعث می شود که یک خواب باکیفیت را داشته باشید.

دمنوش زنجبیل و دارچین و لیمو

برای تهیه دمنوش زنجبیل و دارچین و لیمو، می توانید به سادگی در یک قوری آب را به جوش بیاورید، سپس لیمو، چوب دارچین، و زنجبیل تازه را اضافه کنید و اجازه دهید که 10 دقیقه به خوبی دم بکشد؛ سپس صاف کنید و میل کنید.
جینجرول موجود در زنجبیل و سینامالئید موجود در دارچین، در کنار لیموی تازه، می تواند یکی از بهترین و انرژی زا ترین دمنوش های ماه رمضان باشد.
این دمنوش، در کنار انرژی زا بودن، سرشار از انواع آنتی اکسیدان هاست و سیستم ایمنی شما را به خوبی تقویت می کند.

جهت تهیه پودر زنجبیل اعلای ژینکوطب اینجا کلیک کنید.

مهم ترین مسئله در روزه گرفتن ماه رمضان، حفظ تعادل بدن و همچنین آب رسانی کردن به بدن و داشتن یک تغذیه متوازن از مواد مغذی مختلف است.
اغلب افراد در ماه رمضان دچار مشکلات دستگاه گوارش می شوند و شکایت از علائمی مانند نفخ، سوزش معده و … می کنند؛ در این مقاله سعی کردیم 3 دمنوش ویژه ماه رمضان را به شما معرفی کنیم که بتواند تا حد زیادی از ایجاد این مشکلات پیشگیری کند و همچنین انرژی لازم و شادابی را در طول روز برای شما به ارمغان بیاورد.


ژینکوطب وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *