شرایط و ضوابط سفارشات

01
ضوابط قیمت سفارشات به چه صورت است؟
همه قیمت ها در هر زمان و با توجه به سیاست های کاری ژینکوطب و نوسانات موجود در بازار قابل تغییر هستند، شامل قیمت محصول، ارزش افزوده، مالیات و ... می شود.
02
پرداخت هزینه سفارشات به چه صورت است؟
پرداخت قیمت محصولات، در زمان تکمیل خرید و فقط از طریق کارت بانکی و درگاه های پرداخت امن صورت می پذیرد.
03
ضوابط پذیرش سفارش چگونه است؟
سفارش ارسال شده توسط خریدار برای فروشنده الزام آور نیست تا زمانی که فروشنده چنین سفارشی را به صورت کامل پذیرش کند، پس از پذیرش سفارش، شرایط و ضوابط قانونی برای سفارش اعمال می شود.
04
امکان تغییر در سفارش و یا لغو آن وجود دارد؟
تغییر در یک سفارش، از جمله نوع محصول، اندازه یا مقدار و ... بدون لغو سفارش اصلی و تعویض آن امکان پذیر نیست. هیچ تضمینی برای پذیرش درخواست لغو شما وجود ندارد، خریدار باید در ساعات کاری، با فروشنده تماس بگیرد تا تعیین شود که آیا امکان لغو سفارش و اعمال تغییرات در آن وجود دارد یا خیر.
05
امکان تغییر آدرس سفارش وجود دارد؟
درخواست تغییر آدرس پس از ثبت سفارش، بدون لغو سفارش اصلی و جایگزین آدرس دقیق برای ارسال، پذیرفته نمی شود. خریدار باید با ژینکوطب تماس بگیرد و امکان تغییرات سفارش را بررسی کند.
06
ارسال سفارشات چگونه خواهد بود؟
ژینکوطب در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش، ترتیب ارسال محصول را مطابق با نوع ارسال تعیین شده توسط خریدار محترم می دهد و هزینه حمل و نقل طبق توافقات صورت گرفته در سبد خرید مشتری پرداخت، اعمال می شود. هرگونه تاریخ ارسال یا تحویل داده شده توسط ژینکوطب تقریبی است، اما ژینکوطب تمام تلاش خود را در ارسال هرچه سریع تر محصول انجام می دهد.
07
آیا ارسال بین المللی دارید؟
ژینکوطب فعلا محصولات را به آدرس های خارج از محدوده جمهوری اسلامی ایران ارسال نمی کند.
08
شرایط عودت محصول چیست؟
عودت محصول به ژینکوطب فقط در شرایط زیر امکان انجام دارد:
1- اگر محصول خریداری شده، دارای اشکال در بسته بندی باشد و این اشکال موجب بلااستفاده شدن محصول شده باشد.
2- اگر ایرادی در ظاهر یا طعم محصول موردنظر بود، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت محصول به اطلاع ژینکوطب برسد.
3- اگر محصول خریداری شده توسط مشتری محترم، از نظر مشخصات کلی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد،وجود مغایرت باید حداکثر تا 24 ساعت به واحد پشتیبانی ژینکوطب، ضمن ارسال تصاویر باکیفیت، اطلاع رسانی شود.
4- با توجه به کیفیت بالای بسته بندی از لحاظ امنیت و استاندارد جهانی، تحویل به شرکت حمل و نقل و اعلام بارنامه محصولات، بروز هرگونه حادثه هنگام حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل است و ژینکوطب مسئولیتی در این خصوص ندارد.
5- در تمامی موارد ذکر شده، کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و باز نشده باشد و یا از آن استفاده نشده باشد .
6- در تمام موارد ذکر شده، هزینه حمل و نقل ناشی از عودت محصول بر عهده خریدار است.